Pas op

Onderstaande teksten gaan over idealen, onrecht of wat ik heb meegemaakt. Het laatste vooral zit in mijn hoofd, niet als verzinsel, maar als pijnlijke malende zeurende klagende onrecht oproepende herinneringen. Ook nieuw onrecht komt aan de orde. Maar ook als ik blijer ben, schrijf ik wat ik vind. Let niet op de taalfouten. Let ook niet op de stijl of gebruik van lelijke woorden, ik ben ook maar een mens.

zondag 28 november 2010

Kranten

Ik wil dat mensen gestimuleerd worden zelf na te denken, i.p.v. bewust gemanipuleerd of laf bediend met een mening, die ze toch al hebben. Daartoe moeten de rechtse en linkse kranten verdwijnen en moeten er kranten komen waar alle meningen in staan. En geen reclame's, wel veel menselijke advertenties en veel columns, links, rechts whatever.
En dan dat de mensen, niet meer stemmen op partijen waar alleen carrière politci in zitten. maar direct op de ideëen die er achter zitten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten