Pas op

Onderstaande teksten gaan over idealen, onrecht of wat ik heb meegemaakt. Het laatste vooral zit in mijn hoofd, niet als verzinsel, maar als pijnlijke malende zeurende klagende onrecht oproepende herinneringen. Ook nieuw onrecht komt aan de orde. Maar ook als ik blijer ben, schrijf ik wat ik vind. Let niet op de taalfouten. Let ook niet op de stijl of gebruik van lelijke woorden, ik ben ook maar een mens.

dinsdag 23 november 2010

Europa en Nederland en meer vandaag

Volgens europese regelgeving mogen in de toekomst mensen boven de 33.614,- EUR per jaar niet meer in zgn. sociale woningbouw wonen. Daardoor zullen de wijken, die nu gemengd zijn, een eenzijdig beeld gaan opleveren. De gettos komen er aan. De Europese Unie is een kapitalistische liberale hel aan het worden. Jammer want het deels Nederlandse initiatief (E.E.G, later E.G.) is gestart om een nieuwe wereldoorlog te voorkomen, door handel te drijven i.p.v. oorlog. Maar door verregaande infiltratie in het Parlement van mensen met een liberaal gedachtegoed (vooral van bij Groenlinks!!!) en door de overdreven aanwezigheid van rijkeluis kinderen in de Europese ambtenarij en de invloed van de grote bedrijven en de lobbyisten in Brussel wordt het beleid steeds meer gestroomlijnd volgens de liberale doctrine. STOP!

2 vandaag, vandaag verder over 300 EUR die mensen mogelijk als een te hoge compensatie voor chronische ziekte ontvangen van het C.A.K.. Er is een bepaald percentage die naar eigen zeggen het niet nodig hebben, omdat ze al elders gecompenseerd worden. Volgens de TROS willen die mensen het graag teruggeven. Dit geloof ik niet! Dit is dus geen journalistiek, maar kont likken bij de liberale hoeren-regering. 60 % heeft hem wel terecht gekregen. Dus (ironie!) laat die mensen, die het nodig hebben maar lekker schrikken als ze naar deze rechtse kut omroep kijken. Arrogante fascistische sadistische hufter. Dikbil, drol, flikker op uit mijn land!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten