Pas op

Onderstaande teksten gaan over idealen, onrecht of wat ik heb meegemaakt. Het laatste vooral zit in mijn hoofd, niet als verzinsel, maar als pijnlijke malende zeurende klagende onrecht oproepende herinneringen. Ook nieuw onrecht komt aan de orde. Maar ook als ik blijer ben, schrijf ik wat ik vind. Let niet op de taalfouten. Let ook niet op de stijl of gebruik van lelijke woorden, ik ben ook maar een mens.

vrijdag 12 februari 2010

Verzet

In de wereld geldt eigenlijk nog steeds het recht van de sterkste, de "beschaving", de rechtstaat, christendom, demokratie, technische ontwikkeling, televisie, internet, "vrijheid van meningsuiting" of "de olympische gedachte" enzovoort, ten spijt. Dat is toch niet de bedoeling, of misschien wel? Ik denk dat de winners, de succesvollen het wel goed uitkomt, dat de overheden hen steunen. Denk maar eens na, stom kut volk!!! En dat bedoel ik stimulerend voor jullie!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten