Pas op

Onderstaande teksten gaan over idealen, onrecht of wat ik heb meegemaakt. Het laatste vooral zit in mijn hoofd, niet als verzinsel, maar als pijnlijke malende zeurende klagende onrecht oproepende herinneringen. Ook nieuw onrecht komt aan de orde. Maar ook als ik blijer ben, schrijf ik wat ik vind. Let niet op de taalfouten. Let ook niet op de stijl of gebruik van lelijke woorden, ik ben ook maar een mens.

maandag 25 januari 2010

politie is . . . . (er zijn geen woorden voor, zo slecht!)

Ik ben voor een correcte politie, maar niet voor idioten, die zomaar op basis van een melding, iemand arresteren en vervolgens de zaak niet goed onderzoeken. Serge N. en agent Koeckebacker zijn grenzeloze sufferds. Ook weer lid van een korps, maar nu een politiekorps. Ze leren het nooit. Weet u hoe het komt? Elke staat compleet met leger en politie-apparaat is een criminele organisatie. Dit komt omdat ze in een ver verleden met geweld veroverd hebben wat er is. Democratie moest er een lief sausje over zijn, maar een kind doorziet dat het van oorsprong gewoon een criminele bende is. De V.S. zijn ook geen echte demokratie. Het kan veel beter. Denk maar eens na.

De politie zoals gezegd zet bijvoorbeeld ook eenvoudigweg onjuistheden in een Proces Verbaal of gebruikt bewust suggestief taalgebruik en zet aldus een officier van justitie, die werkt als een soort pitbull, express op het verkeerde been. Ik wist niet dat er zoveel gemeenheid en slechtheid in dit korps aanwezig waren. Het is verdomd nog niet dom ook zeg. Getuigen die iemand ontlasten worden doelbewust weggemoffeld in een zgn. mutatie i.p.v. een echt verbaal. Een argeloze burger weet geen raad en belt met de officier. De officier seponeert, maar niet vanwege onschuld, maar vanwege, ziekte. Dus Mevrouw Kitty N., die nu hoofdofficier is in Alkmaar (beloning voor pittbull gedrag) meent precies te weten wat er gebeurd is maar geeft zelfs op verzoek geen opdracht een getuige die de persoon geheel ontlast te horen en in een Proces Verbaal te verwerken.
Ik heb een klacht ingediend, maar die wordt gewoon een jaar vertraagd. Ik kon bezwaar aantekenen om de gegevens uit het register te doen laten verdwijnen. Dit is met pijn en moeite na anderhalfjaar gelukt, maar er blijft tussen de regels staan dat de persoon in kwestie schuldig is. Lebbis heeft gelijk. Het is een spelletje tussen advocaten en officieren over de ruggen van het plebs. En hé dat herkennen we weer als de studentenkorpsmentaliteit. Walgelijk gajes allebei.
Wist u dat die studenten ook expres heet verwarmd muntgeld van het balkon gooiden, in de hoop zo arme burgers te pesten en pijn te doen. Dat dames en heren is de bloem van de natie. Vindt u het gek dat we door een staatsgreep van economen (lulletje Balkenende cum suis) een oorlog in worden gerommeld en dat de staat ook na WO II vele doden op haar conto heeft. U kunt het veranderen, maar u bent bang. En dat brengt me weer bij de constatering dat het volk inderdaad dom en bang is. Maar ik heb er wel heel veel last van dat de elite slecht en het volk dom is en weigert na te denken. Dus Volk, ga nadenken!!!!!!!

P.S.
Na lang nadenken hierover, denk ik het volgende. De reden, dat de politie dit doet is om een verdachte, waarvan dus op dat moment bij hun (maar ten onrechte!) bekend was, dat hij iemand mishandeld had, want iemand, die dit gezien meende te hebben, meldde dit via 112 aan de meldkamer, die moeilijk doet of net doet alsof hij onschuldig is of de agent aanraakt, gewoon nog een keer met drie politiemannnen sterk op ambtseed te beschuldigen, zodat de oorspronkelijke "mishandeling" lekker blijft staan, mocht deze verdachte later gaan ontkennen. Zo zit het dus. Ze gaan er fanatiek van uit dat elke melding altijd 100% juist is. Dus als ze denken, wat doet deze verdachte van mishandeling raar en wie weet gaat hij misschien slaan, laten we hem maar aanhouden en vastpakken. Maar daar is dan wel een reden voor nodig, die wordt gevonden in aanstoting of een reflex.
De politie mag er dus van uitgaan dat een melding klopt. Maar moet dan later wel het goed onderzoeken. Dat is niet gebeurd. Ik had voor de zitting, dier nooit kwam om nader onderzoek moeten verzoeken. Ik heb echter met mijn stomme kop er zelf voor gezorgd dat het geseponeerd werd, zodat het nooit werd uitgezocht. Ik heb tegen de Hoofdofficier gezegd dat de rechter wel niet blij zou zijn met dit soort praktijken bij de politie, vandaar! De politie mag dus een verdenking overnemen, maar opnieuw beschuldigen om zodoende de schuld vast te pinnen is ontoelaatbaar. Toch hebben de agenten met hulp van de hulpofficier dit gedaan. Dat af en toe een melding van een getuige die belt fout kan zijn en waardoor een verdachte dus ook ten onrechte door de politie slecht behandeld wordt is iets waar de politie zelf geen last van heeft, De ten onrechte beschuldigde echter wordt opgezadeld met een puzzle, die hij niet kan oplossen. Dit is geestelijke mishandeling. Agenten mogen niet liegen of overdrijven, nooit! Ik heb dus mogelijk nadat ik stil stond en mijn zegje geedaan had, de agent aangestoten, zo van "luister nou eens". Nadat de agent opeens mij dan grijpt heb ik mogelijk als reactie of reflex een arm beweging gemaakt. Dit wordt dan gelijk heel negatief en niet aardig geïntepreteerd, want er was sprake van een verdachte van mishandeling in hun beleving, niet in de mijne! Voor je het weet lig je met je rug op de grond en zeg je tegen de agent, wat doet u nu? Antwoord": "Ja als we gaan vechten is het gelijk afgelopen"! Maar die opmerking van mij vermeldt hij niet in zijn PV. Liegen is ook weglaten! Liegen is ook expres overdijven, zoals van een onschuldige reflex een "kennelijk expres" handeling maken. Ze gaan dus door met 1. de oorspronkelijke melding overnemen en ernaar te handelen, 2. mijn onschuldige beweging als agressief te bestempelen en dit in de PV's te zetten. Ze kunnen niet meer terug.

Nog meer:
Toch als je de drie verbalen van de agenten leest, staat er nergens bewijs. Alleen de juiste taal wordt gebruikt om iemand te beschuldigen en de hoofdofficier te laten denken dat het inderdaad zo gebeurd is. Dit soort praktijken zijn natuurlijk bekend bij de Hoofdofficier, die wil dit inderdaad niet bekend laten zijn, zoals ik aan haar meldde, dat ik zou doen, met de getuigen die ik had opgeroepen, inclusief de straatkrantverkoper (gezond van geest en lichaam!), die expres niet werd gehoord, maar wiens getuigenis in een zgn. "mutatie" terecht kwam. Ik heb nb. nog een verklaring van de man laten vertalen en op schrift gezet en aan de politie gegeven. Officier Kitty N. die ik 6 mnd later sprak zei desgevraagd dat schuld toch al vast stond. Waarbij ze dus verwijst naar de drie pv's van de agenten. AHA.

Ik vind het i.v.m. hun eigen veiligheid te begrijpen dat de agenten zo handelen. Maar na de fouillering op straat, had alles nog besproken kunnen worden en uitgezocht met de dan aanwezige getuigen. Dit werd (expres?) onmogelijk gemaakt. En cruciale getuigen zijn nooit gehoord. In de brief, waarin gemeld wordt dat het van het H.K.S. af is, meldt men ook dat er ook anders gehandeld had kunnen worden en dat er sprake is van tegenspraak in de getuigenissen, maar weer kwetsend en irriterend, dat ik niet onschuldig ben en dat er dus sprake is van coulance. Als de Hoofdofficier seponeert, er is geen medisch dossier van de zogenaamde mishandeling en het het gaat van het H.K.S. af, dan is er volgens mij geen sprake van schuld. Anders zouden ze mij echt wel vervolgd hebben. Op papier is die schuld er wel, maar niet in de realiteit. Ik ben ook niet iemand die vecht. Ik kan alles verbaal aan. Het is ook idioot om tegen die gewapende agenten te gaan vechten. Dat is voor een hoogopgeleide vriendelijke man zonder strafblad op een zomerse dag ook niet reëel. Lijkt mij.

Op het dossier bij het Gerechtshof stond ook met potlood, "heterdaad" geschreven, dit lokt ook uit dat niemand de stukken met interesse gaat lezen.

Ziek wordt en ben ik er van, van dit alles. Juristen mentaliteit, de Yv**** Flodder mentaliteit, 'nog erger dan criminelen' mentaliteit!!!!!!

Allemaal belevenisen van Alice in Wonderland of m.a.w. zo zit de maatschappij in elkaar, dat kan dus gebeuren. Denk maar zo, het kan erger, joh. Relativeer en zet je over je woede en frustratie heen. Dat kan je, ik weet het!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten