Pas op

Onderstaande teksten gaan over idealen, onrecht of wat ik heb meegemaakt. Het laatste vooral zit in mijn hoofd, niet als verzinsel, maar als pijnlijke malende zeurende klagende onrecht oproepende herinneringen. Ook nieuw onrecht komt aan de orde. Maar ook als ik blijer ben, schrijf ik wat ik vind. Let niet op de taalfouten. Let ook niet op de stijl of gebruik van lelijke woorden, ik ben ook maar een mens.

maandag 25 januari 2010

Dom Volk en slappe overheid

Ik wordt er doodziek van om als transgender gek aangekeken, beschimpt of achter mijn rug om beledigd te worden door laagopgeleide pubers, dom volk en kut religieuze debielen. De overheid heeft een taak in het veilig maken van de omgeving. Het geven van voorlichting aan deze onnozelen en simpelen is ook een taak. Door de jarenlange dominantie van de religie's in de wereld is er veel fout in de hoofden van dat soort mensen. Gelukkig is een grote meerderheid van de mensen wel leuk en aardig, maar een klein deel, waar de overheid van jongsaf aan meer aandacht aan zou moeten besteden, blijft simpel. Het ligt dus niet aan de religies of die mensen, maar aan de verantwoordelijke elite, die veel te egoïstisch is geworden en alleen maar aan eigen gewin en geld denkt, waardoor de banken en de bedrijven steeds machtiger worden en dientengevolge machtiger dan de overheid, die in lijn van het het liberalisme, een anarchie op straat laat bestaan.
Religieuze dwalers, het zijn allemaal homofoben. Dat is voor mensen, die in grijze muizen kleren lopen, geen zorg, als je maar egoïstisch bent, maar wel voor de medemens, die zijn geaardheid, niet langer wil verhullen en eerlijk door het leven wil gaan.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten